snow is here but i don't care....

by - 12:19:00

 Tááák, už nám nasněžilo, ale já se podle toho rozhodně neoblékám =D. Už jsem vám říkala, že miluji vrstvení ne ? Tím jsem ale nemyslela, že obléknu triko s dlouhým rukávem přes něj svetr a přes svetr zapnu kabát a přes kabát zavážu šálu. No a co ty krásny kousky schovaný pod tunou teplého oblečení ?! Já teda ze zásady nosím všechny bundy, kabáty atd... rozepnuté. Nejen, že to vypadá lépe, ale dáte taky šanci těm hezkým svetrům ( v mém případě spíše cardiganům, ty jsou totiž otevřené =D ) a tričkům, košilím zazářit. =D Prostě mám ráda, když je vidět alespon´trochu celkový outfit a ne jen bunda či kabát. Nebojte....abych zas chodila v mrazech odhalená, jen kvůli tomu, abych dala šanci mému novému triku, aby se ukázalo světu, zas takový magor nejsem =D. Ale dokud to není zas tak hrozné, mam to raději. Samozřejmě pak existují nádherné bundy a kabáty, které jsou stylové sami o sobě a stačí doladit jen hezkou šálou/čepicí a kabelkou. No a v neposlední řadě BOTY, ty jsou důležité !!! =D No nic, celé to berte lehce s rezervou. =D

Ted´už tedy k outfitu, který byl teplý, ale do toho sněhu né úplně nejideálnější, trošku mi zima byla. Ale, HESLO ZNÍ : Pro krásu musíme něco vydržet ne ??! =D




 Růžová chlupatá koule je právě ted´v zimní sezóně dopln´kem k mým klíčum od auta, ale ted´se i hodila k outfitu, tak jsem ji nechala vystrčenou z kabelky =D.
Není koupená, ale je vystřelená mým přítelem na pouti,. =D Ale tyhle chlupaté koule mají ted´snad úplně všude =).





Dopln´ky - PRIMARK - vše kolem 5ti Eur.


Čepice - Reserved - 149,-kč ve slevě ( už minulý rok )
Růžový svetr - Tally Weijl - 199,-kč ve slevě (také minulý rok )
Vícebarevná vesta - Atmosphere - PRIMARK - 24 Eur - Právě ted´v prodeji ! 
Krat´ásky s krajkou - Vinted - 400,-kč Odkaz na uživatelku HERE
Malá černá kabelka - Atmosphere - PRIMARK - cena cca do 8 Eur. ( Koupená před rokem )
Overknee kozačky - CCC - 999,- kč.

Tak a jak vidíte, tentokrát jsem ani kabát neoblékla a zvládla jsem to =D.

Krásné úterý všem =) ( já ho nesnáším, ještě mě dnes čeká takové práce až do večera =/ ).

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY