First signs of spring ?!

by - 11:35:00

Jaro jaro jaro !!! Cítíte to taky ???
Já mám hned o 100% lepší náladu. Ráno když vstávám do práce, tak je sice stále děsná zima, ale včera odpoledne se dalo chodit už jen ve svetru a bylo to naprosto boží ! Já měla odpoledne vyjímečně volno, tak jsem rovnou v tom krásném počasí nafotila už takový jarní, veselý outfit.  A konečně byly potřeba i sluneční brýle !!!!
Tak doufám, že vám tímto předám dobrou náladu a energii a počasí už bude v dalších dnech jen teplejší a sluníčkovější. Já se hlavně nemůžu dočkat jarních outfitů a toho, že na sebe nebudu cpát milion vrstev a konečně vytáhnu conversky a slip ony. =)













Brýle - koupené v italském obchodě - Piaza Italia - 8 Eur.
Křivák s kytkami - Atmosphere ( PRIMARK ) - 15 Eur (ve slevě) !!
Svetr - koupila jsem ho přes instagramový prodej oblečení z druhé ruky - 400,-kč Link here.
Kožené kalhoty - Atmosphere ( PRIMARK ) - cca 8 Eur. (už je mám dloho).
Kabelka - Vinted ( Mohito) - 400,-kč.
Boty -  h&m - 349,-kč ve slevách právě ted'!!!

Přeji vám krásný víkend, snad bude taky tak sluníčkový a začne se rozeznívat jaro. 

Vaše....







You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY