My new hair treatments

by - 20:44:00

Premiérový BEAUTY článek je tady !!!
A jde o jednu z ženských chloub, o korunu naší hlavy, o VLASY !

Kdo mě sleduje a pravidelně čte příspěvky, tak ví, že jsem v poslední době byla u kadeřníka neobvykle často. Ano byla...A to protože jsem byla neustále nespokojená s novou barvou.
Tím pádem opakovaným odbarvováváním a přelivy, vlasy dostaly pořádný záhul a je jasné, že tedˇ potřebují regeneraci !
Od malička jsem blondýna, ale čím jsem starší, tím mám vlasy tmavší, v létě sice vyšisují, ale stejně to není ono. Takže jsem si do nich později nechávala přidělávat melír. Ten mě přestal bavit a chtěla jsem něco nového, ale věděla jsem, že chci zůstat u světlé barvy. Tak jsem šla pouze do odrostů v koncích s platinovou blond.
Minulý rok kolem Vánoc už jsem měla odrosty dost velké, tak jsem přemýšlela, že bych si vlasy nechala obarvit celé do platinové blond barvy a na odrosty bych si počkala, až samovolně povyrostou vlasy.
Protože moje dlouholetá kadeřnice právě porodila a neměla žádné termíny, hledala jsem náhradu. Myslím si, že jsem nenašla špatného kadeřníka, ale asi nepochopil, co přesně si představuji, nebo nevím, kde se stala chyba. Prostě mi vlasy pouze dvakrát odbarvil, na poprvé totiž byly takové žlutooranžové a na podruhé se teprve odbarvily lépe. Pár nažloutlých nádechů v nich zůstalo, neřešila jsem to a koupila jsem si šampón na vymývaní žluté.
Stejně mi to ale nedalo a pátrala jsem po tom, jak dosáhnu vysněné platinové, lehce našedlé blond barvy. Kamarádky maminka je kadeřnice, viděla jsem pár fotek, jak těchto odstínů blond docílila na svých klientkách a moc se mi to líbilo. Neváhala jsem a objednala se k ní, co nejdříve to šlo. Sice má salón až v Rakovníku, ale já už jsem chtěla mít vlasy opravené, protože jsem se pořád necítila ve své kůži a v jiných salónech v Praze bych musela čekat nekonečně dlouho na termín.
Link na vlasové studio v Rakovníku - Hair Studio Duel .
Teprve v tomto studiu jsem dosáhla té pravé platinové blond a ještě jsem dostala skvělé doporučení, jaké šampóny by byly ideální na vyživení a obnovení mých zničených vlasů po barvení/odbarvování atd...A jiné rady, které bych chtěla předat i vám, takže se o nich dočtete v průběhu článku. =)


Vždy jsem používala jen klasické šampóny z drogérie a víc si s tím nedělala hlavu, ale ted´vím, že to bylo špatně. Tyto šampóny udělají na vlasu jen ochrannou vrstvu a ta pak špatně propouští barvu do vlasů, takže proto mi nešly tak dobře vlasy odbarvit a muselo se to dělat na více pokusů.
Samozřejmě tyto šampóny, rozhodně vlasy nijak nevyživují ani neléčí, v nějakých případech spíše naopak...

Šampón L'oréal  řada PRO FIBER - 329,-kč Link HERE .
- Regenerace vlasů s dlouhodobým účinkem.


Začínám s tímto šampónem L'oréal řady PRO FIBER.  S dávkováním to nemusíte přehánět, to pro vlasy také není ideální !

Klasicky vlasy šampónem pořádně napěním a promasíruji až ke kořínkům. =)

Schwarzkopf Expert mousse IGORA odstín 9,5 - 1 - Perlet´.
Cena - 129,-kč, Link HERE.


Z vlasů opláchnu šampón a vysuším je ručníkem. Poté používám tuhle tónovací pěnu od Shwrzkopf. Má stejnou funkci, jako šampóny pro vymývání zažloutlých odstínů, ale ty většinou vlasy vysušují. Tahle pěna rozhodně ne !

Do dlaně si dám přiměřené množství pěny a vmasíruji do vlasů. =)

Píšou, že pěnu stačí nechat působit pár minut, ale pro lepší účinek, je samozřejmě lepší to vydržet déle. Takže si svážu vlasy do ručníku a nechávám působit.

Pěnu pak z vlasů opět spláchnu. .... Vím.. lepší fotka se prostě nepovedla no =D....

Kondicionér L'oréal PRO FIBER restore - 425,-kč Link HERE.

Nanesu na vlasy, nechám působit a rozčešu. Poté znovu opláchnu.

Schwarzkopf - got2be - Ochranný sprej před foukáním a žehlením. Drogerie TETA , cena do 150,-kč.
Po vysušení ručníkem, vlasy opět lehce postříkám tímto termo ochranným sprejem.


 =D...

Úprava je pak už samozřejmě na vás. Každému sluší něco jiného. =)
Já si nejčastěji vlasy rovnám žehličkou, ale spíš jen protože jsem líná si je kulmovat, zabírá mi to totiž více času, ikdyž mám vlasy přírodně spíše zvlněné...
Jestli se mi na sobě více líbí kudrnaté nebo rovné, to jsem zatím nedokázala posoudit, prostě to podle nálady střídám. =)

!! HOTOVO !!

Hned po této druhé procedůře jsem viděla a cítila změny. Vlasy mám na dotek mnohem jemnější a zdravější. Občas je potřeba do zdraví a krásy zainvestovat více, ale opravdu se to vyplácí. =)

Doufám, že se vám můj první beauty článek líbil a dodala jsem vám nějakou inspiraci k vašemu příštímu nákupu přípravků na vlasy.  Budu ráda za jakékoliv komentáře a případně další otázky.

Mějte se krásně !

Vaše...





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY