Week in pictures vol. 33

by - 11:15:00

Tentokrát vás vítám po delším volnu až v úterý. Posunula jsem week in pictures kvůli Velikonocům, které jsou u nás na vesnici celkem aktivní a vím, že většina z vás má rodinné sešlosti atd... Tak si raději post přečtete až dnes, při pauze ve škole nebo v práci. =) Stejně jako já dnes s větším klidem Week in pictures napíšu.
Delší volna jsou moc fajn, ale já se pak nějak nemohu dokopat k práci a je to mnohem horší než po klasickém víkendu, ikdyž by to mělo být asi naopak... Máte to taky tak ?


Přišel mi balíček detoxikační kávy od SkinnyCoffeeClub . Začnu s 28 denním programem až tento týden, tak už jsem zvědavá na výsledky. Určitě vám dám vědět. =)

Ve Studiu Floren se opět kouzlilo a já už rozhodně nejdu pro květiny jinam !

Já jsem strašlivý milovník snídaní a jakmile mám příležitost se nasnídat ráno v Praze, tak jdu do toho. Tentokrát jsem měla další pracovní schůzku a tak jsme to propojili s výbornou snídaní. Musím říct, že zatím asi nejlepší snídaně, kterou jsem v Praze měla.
Vždy se nemohu rozhodnout, co si k snídani dám, tady máte všechno v jednom a naprosto výborné. Takže pokud máte rádi snídaně stejně jako já, další zastávku si rozhodně dejte v La Bottega Linka . Samozřejmě si sem můžete zaskočit i na oběd či večeři. Pokud chcete mít skvěla místa s velkými prosklenými okny, tak je určitě nutná rezervace. Já to nevěděla, takže příště napravím.=)








S Lukášem jsem si udělali další výlet na jednu vyhlídku na Slapech. Teletín je asi lepší, ale ten už známe a tady jsme ještě nebyli. Vyhlídka je přímo u silnice, takže přímo na místo dojedete autem. Na vyhlídce je malý venkovní bufet a posezení. =)



Konečně jsem také zašla do jedné z poboček Red Café  . Dala jsem si Pad Thai , bylo výborné a jejich domácí limonády jsou taky skvělé. =) Nejkrásnější ale mají mísy a talíře, do kterých jídlo servírují. =)

Také jsem měla schůzku ve Waf Waf - nově otevřené bistro o kterém jsem vám už psala post minulý týden. Zatím nebudu naznačovat o čem se na schůzce jednalo,ale jestli vše vyjde, dám vám brzy vědět. =)


Taky jsme s Lukášem stihli navštívit Design week 2017 . Samozřejmě mě nejvíc oslovila výroba vlastního cupcaku.. =D Jak jinak, to jsem prostě celá já.... Ale samozřejmě jsme viděli další nadčasové designové věci, které nás zaujali. =)
A kde se fotí, tam jsem já. Takže tuhle bláznivou fotku ve fotobuńce Adidas jsem si také neodpustila. =D No, určitě jsem nebyla jediná...Že ?


Konečně jsem se jednou dočkala snídaně do postele od Lukáše já. Aneb, když kluci žehlí problémy. =D Já si to samozřejmě vychutnávám. =D



Dělala jsem borůvkové cupcakes a slíbila jsem recept, protože od té doby, co jsem poprvé upekla tyhle cupcakes, tak už nepeču jiné ! =)
Link na recept HERE .
Polevu dělám podle sebe - cca 3 - 4 balení sýru Philadelphia smíchám s rozpuštěnou bílou čokoládou
( 2 balení ). Nechám chvilku vystydnout a pak zdobím ( pokud se mi ta samostatná poleva podaří nesníst ) - je těžké odolávat =D !
Posypky jsem koupila v Německé BILLE, u nás bohužel není klasicky takový výběr =/.




Focení na instagram Epiq Café je občas vážně sranda a vypadá to, že se neustále cpu něčím sladkým. =D Ne, nevěřte tomu ! Například cukrovou vatu holky udělaly jen a pouze na fotku a všechny dobré dortíky jen vyfotíme a vrátíme zpět na své místo do výlohy.. =D

Ikdyž je ted´ počasí spíš ve stylu, že se vrací zpět zimní období, tak já už jsem stejně naladěná na studené letní drinky a tohle už nezmění absolutně nic ! Opět bezlaktózové frappuccino ze Starbucksu .


Dobře no....Tak, že se neustále cpu něčím sladkým, tak trochu pravda je.... Protože je v Praze opět něco nového, co si nemohu nechat ujít. Tím jsou bubble waffle - Wow waffle . Zatím najdete pouze stánek na Národní třídě, za obchodním centrem Quadrio, ale brzy otevřou pobočku. =) Jejich waffle jsou totiž také naprosto výborné. =)


Když si o víkendu chystáte snídani a těšíte se, až ji celou v klidu sníte, ale dojde vám, že musíte udělat fotku pro instagram BE SOCKS  . Rychle nandat ponožky a fotit, než nám to vystydne. V tomhle musím Lukáše obdivovat, že to moje každodenní focení, které se pomalu stává mou prací, ještě zvládá. =D

Tak ted´trošku klučíčí záležitost. =) Luky chtěl, jako ted´skoro každý kluk do kina na Rychle a zběsile, takže jsme zaskočili na pořádného burgra do Koulovna restaurant a pak na film. Musím říct, že tentokrát jsem byla u filmu celou dobu napnutá a hrozně mě bavil.



Velikonoce u nás na vesnici slavíme, sice každým rokem chodí méně koledníků, ale ty nejlepší zůstávají. Takže nechyběla nádivka ani mazanec a hlavně domácí pálenka, která tekla proudem. =D
Cappuccino ze zajíčkem je z Epiq Café .

Doufám, že jste si velikonoční volno také užili a jste plní energie do tohoto týdne. Bohužel mě tu energii trochu ubírá to škaredé počasí, tak snad se to brzy zlepší. =)


Krásný týden přeji. =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY