Dresden for one night with friends

by - 14:28:00


Konečně jsem si opět udělala po delší prodlevě výlet s partou kamarádů a jsem strašlivě spokojená a nabitá skvělou energií. =)
Poprvé jsem byla v Drážďanech víc než jen na otočku na jeden den a musím říct, že bych to klidně hned zopakovala. Největší štěstí bylo počasí, které nám celou neděli, kdy je v Německu zavřené skoro všechno, neskutečně přálo. My jsme si díky tomu ten den skvěle užili a neskutečně moc toho stihli, takže jsem se rozhodla vám o všem napsat. Už jednou jsem vám psala post a dávala tipy, kam zajít, když jste jeden den v Drážďanech. Tentokrát jsme museli zajistit hotel, snídani a hlavně program na neděli, kdy je prakticky v Německu mrtvo, tak je to zase trošku jiné, než když jede jen na jeden den nakupovat. Takže se o to s vámi chci podělit a inspirovat vás zase k výletu. =)
V pondělí, kdy jsme plánovali hlavně nákupy v PRIMARKU,  tak bylo zataženo a pršelo, což je na nákupy ideál. Člověk se nepaří a není mu líto, že neprožil den venku....

Tak a teď podrobněji.. =)




Do Drážďan jsme už vyrazili v 10 hodin dopoledne, ale ubytovat jsme se mohli až ve 3 odpoledne. To nám vůbec nevadilo, protože jsme bezvadně a bezplatně zaparkovali hned u hotelu, který byl kousek od centra. Řekli jsme si, že náš výlet odstartujeme výborným jídlem a drinkem a kde jinde než ve Vapianu ! O Vapianu jsem vám psala už v minulém postu z Drád´an, takže pokud vás zajímá více o téhle skvělé a neobvyklé restauraci, více se dozvíte kliknutím ZDE . Pokud budete v Drážďanech, tak bych na jídlo rozhodně nešla jinam !

P.S. Míši hláška po prvním soustu : To je tak dobrý, že se mi chce brečet ! =D =D....






No co by jsme byli za výpravu, kdyby jsme si neprošli ty nejznámější a nejkrásnější památky v Drážďanech ! Výhodou bylo, že jsme za celou dobu nepotřebovali využívat absolutně žádnou mhd dopravu ani TAXI. Vše je celkem blízko a po vydatném obědě se člověk rád projde, ještě když ej krásně. =)
No za ten den jsme ale ve finále nachodili něco kolem 15ti km. Aspon´ jsem neměla špatný pocit snídaně v mekáči a velkým obědem ve Vapiánu... =D
Veškerá architektura a speciálně tyto krásné zahrady nemají chybu.

Na náměstí v Drážďanech jsou tyhle zrcadlové dveře a vždy jsou krásně čisté.... Takže to bych nebyla já, kdybych tam všechny nenahnala na fotku co ? ... =D

Na mostě už se pomalu tvoří zámkový plot, který je tam podle mě čerstvě....No, že já u sebe nikdy žádný zámek nemám....=/=D


Taky jsem vám samozřejmě v Drážďanech nafotila outfit. Podle této fotky vám musí být jasné, že to nebyla žádná sranda, protože mi neustále někdo z kamarádů běhal do záběru, ale o to větší to byla sranda. Outfit bude v pátek na blogu a prozradím vám, kde seženete tuhle krásnou vyšívanou košili levně, protože já ji ze ZARY nemám... =D..=)




Počítali jsme s tím, že bude v neděli vše zavřené a budeme si muset zařídit vlastní program, ale štěstí nám přálo. Na náměstí totiž zrovna probíhaly nějaké květnové trhy a dokonce tam bylo i ruské kolo. Trhy byly skoro totožné s těmi, které tam jsou na Vánoce, ale ruské kolo za 3 Eura jsme si nemohli nechat ujít a hlavně z něj byl krásný výhled. Jízda ale byla celkem krátká, takže jsem stihla vyfotit jen sebe a holky a výhled žádný....No tak třeba příště.. =D



Všechny obchody s módou, drogerie a obchodní centra byla zavřená, ale naštěstí nás zachránil Lidl na nádraží, který byl normálně v provozu. Takže jsme si nakoupili zásoby dobrého vína a vyrazili k řece.


U řeky, která je kousek od centra je obrovský trávník, kde si můžete sednout na piknik, dokonce tam i parta kluků grilovala. Dá se tam podle mě i bezvadně sportovat a prostředí je TOP. Takže jsme si tam pustili hudbu přes repráček a nikomu to nevadilo. Je to tam tak rozlehlé, že můžete být hlasití, nikdo se na vás nemačká a není třeba se omezovat.. =D =)



No, po pár vínech u řeky přišel hlad..... Na to, že jsme začínali ve Vapianu, tak večeři v Mekáči bych raději snad ani nezmińovala..=D No ale ty ptáčci ? Přiletěli si uzobnout hranolku až přímo na ruku !!
Jo a v německém mekáči opět mají dobroty, o kterých se nám u nás ani nezdá ! Určitě nejsem příznivec fastfoodů, ale někdy je na ně chut´a nebo člověk nemá jinou volbu.....Tak proč jsme vždy v ČR tak pozadu ??!!


3...2..1.... A milion fotek z našeho skybaru v hotelu přichází !!! =D








Hotel, kde jsme měli ubytovaní na jednu noc byl skromný, ale na jedno přespání úplně stačil. Měl ale skybar s krásným výhledem, kde jsme samozřejmě nacvakali 2574397 fotek.. =D Taky tam byl bar, který byl v provozu 24 hodin, což se vždy hodí ! =D
A&O Dresden Hauptbahnhof - Ubytování nás vyšlo na 600,-kč.


Večer jsme chtěli ještě vyrazit do centra a omrknout nějaké bary. Bylo jasné, že nebude tolik živo, jako bývá v pátek nebo v sobotu, ale že bude až tak mrtvo, to jsme nepředpokládali ! Když jsme po nekonečném hledání našli jeden živější bar, tak zase nebrali karty....No tak  jsme ve finále aspon´ zašli ke světelným fontánám, prošli si centrum v nočním osvětlení a skočili na hotelovém baru... Ještě, že jsme tam měli ten nonstop bar, ale tam zase neměli tvrdý alkohol, takže za nás další zklamání.. =D  (Sakra ted´ vypadáme, jak hrozní alkoholici )... No ale řekli jsme si, že aspoń ušetříme penízky na shopping..=) Musíte v tom hledat vždy to pozitivní ne ?


Snídani jsme si sice mohli připlatit na hotelu, ale my jsme chtěli posnídat v centru. Prošli jsme kolem několika kaváren,ale žádná nás tolik nenadchla. Nakonec na nás zapůsobila  kavárna ALEX , kde měli neomezenou snídani / brunch stylem bufetu, kde se uspokojil naprosto každý.
Cena za neomezenou konzumaci byla 9 Eur včetně fresh džusu, kávu, čaj a ostatní nápoje se pak ještě platili navíc.

Po snídani už jsme se jen věnovali nákupům, co všechno jsem si koupila se dozvíte v PRIMARKOVSKÉM haulu, který bych pro vás chtěla přes víkend připravit. =)
Byla jsem vlastně nadšená, ale i zklamaná, že jsem zase nedokázala odolávat a v PRIMARKU jsem zase nechala docela dost peněz. Zase pravdou je, že jinde bych za takovou utracenou částku měla pár věcí, tady za ni mám několik tašek věcí !! =D
Jinak tašky v kufru jsou pouze moje a Elišky, na holky jsme ještě čekaly, takže si to dovedete představit ne ? !!!
To nakupování mě zničilo víc než moření se ve fitku, myslím, že ta fotka mluví za vše.. =D

Po tom né úplně zdravém přejídání jsme chtěli jen něco lehkého. Dole pod PRIMARKEM je menší obchod s potravinami, kde si můžete udělat vlastní salát z čerstvých ingrediencí. Sice vám salát nenasekají jako u nás v Delmartu, ale i tak byl výborný... No možná mi chutnal jen protože jsem tak 6 hodin nakupovala a nejedla absolutně nic...A hlad je přeci nejlepší kuchař ! =D Takže jsem v situaci, že nemohu objektivně hodnotit, ale po dlouhých nákupech bude chutnat každému ne ? =D


Tímto taky moc děkuji všem účastníkům našeho zájezdu  =D ! Bylo to s váma super. =)

Vám přeji krásný den a doufám, že jsem vám zase dodala nějakou inspiraci, kam se příště vydat, kam zajít a co sníst a kde přespat... =D

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY