White jeans and one naked shoulder

by - 8:46:00

Topy pod ramena, topy na jedno rameno, topy s dírami na ramenou, no prostě se ted´rozjel trend NAKED SHOULDERS a já opět dělám zásoby !!! Sice už nastalo letní počasí a nálada, ale opět bylo i pár chladnějších dnů a aspon´ byla příležitost na white jeans, které většinou přes zimu nenosím. Po dlouhé době jsem vyšla i v lodičkách a konečně jsem sehnala krásnou elegantní béžovou kabelku a neuvěříte kde !!! 
Bílé džíny jsou skvělé a na jaro super, ale za a) nemůže si je vzít každý a i já už jsem váhala, protože par kg dolů bych na ně ještě potřebovala. Za b) nesmíš být prase a musíš neustále kontrolovat kam si sedáš. No a za c) dej si pozor při výběru spodního prádla !

A takhle dopadl celý outfit. ( Vím....už musím ke kadeřníkovi !!! ) =D.








Choker i řetízek - PRIMARK - oboje kolem 3 Eur.




Top na jedno rameno - NewYorker - 299,-kč.
Bílé kalhoty - PRIMARK  - 14 Eur.
Kabelka - 399,-kč Vietnamci na Národní třídě vedle Destroy !!! Mají několik barev !!!
Lodičky - Vinted - 299,-kč ( už mám strašně dlouho ).
Trenchcoat - PRIMARK - 25 Eur.

Přeji vám krásný víkend !!!

Vaše..



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY