Corset over clothing

by - 8:34:00

Samostatný pruh korzetu, který se nosí přes oblečení a stal se letos dalším neotřelým trendem. Opět bych tento kousek zařadila do skupiny oblečení, které je pro někoho totálně super a pro druhého hrůza...... 
Je to něco dost neobvyklého a tento doplněk obléknou pouze nebojácní extravagantní jedinci. Úplně bych se do této skupiny fashionystů nezařazovala, jelikož mi tento korzet doma ležel už pár měsíců..... Od doby, co jsem si ho koupila a vyfotila do jednoho z haulu, už uběhla poměrně dlouhá doba a já jsem stále neměla odvahu ho obléknout, až do tohoto týdne.
Nicméně nebylo to jen o strachu, že na mě budou lidi v ulicích divně koukat, ale také o tom, že není úplně jednoduché korzet dobře obléct a zkombinovat.
Po tom, co jsem tohle pondělí sehnala ve slevách bílé šatičky, mě to ale trklo a říkala jsem si, že konečně by se k ním korzet mohl hodit a konečně bych s ním udělala parádu =D. Krom šatiček mi ještě dorazily nové černé pantoflíčky. Konečně v černé barvě nevlastním už jen podpatky a tak se konečně zrodil první korzetový outfit, který se mi líbil a nebála jsem se v něm vyjít do ulic. =)









Brýle - PRIMARK - 0.50 Eur - ve slevě.


Kabelka - PRIMARK ( Atmosphere ) - cena kolem 12 Eur.
Pantofle - Botovo.cz - 498,-kč. Link HERE.


Šátek - PRIMARK- 6 Eur.
Šaty - Stradivarius - 249,-kč ve slevě. Link HERE.
Korzet - Stradivarius - 499,-kč. Link HERE.

V koupě korzetu jsem si připlatila a dala přednost koženkovému vzhledu. Podle mě koženkové korzety vypadají mnohem lépe pro oko, dobře sednou na tělo a celkově působí vznešeněji. =)

Takže já jsem po třech měsících vytáhla poprvé korzet a ted´ už přemýšlím i nad koupí jednoho v bílé barvě...=D

Co vy a korzety ? ANO / NE ? Já se sem tam od času extravaganci nevyhýbám a líbí se mi. =)


Přeji vám krásný víkend. =)

Vaše...





You May Also Like

1 komentářů

  1. Super si to skombinovala, ja takýto korzetový opasok nemám, ale keď už, tak by som ho určite kombinovala len takto cez šaty, pretože keď som to videla cez tričká, tak mi to prišlo také useknuté :) Ale cez šaty je to super :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY