Red riding hood......

by - 10:28:00

Jak jsem si tento týden vyšla celá v červeném jako karkulka. Rozhodně na kombinování pouze v jedné barvě moc nedávám, ale tentokrát se mi tato varianta zamlouvala nejvíce. =)
Každopádně tohle jsou ty šaty, které jsem chtěla hlavně na dovolenou k moři a dorazily mi až ted´. Volánky jsou ted´ number one, za to červenou barvu moc často nenosím, ale tyto šaty jsem si kompletně zamilovala.
Myslím, že je obléknu i ke converskách a jeansové bundě a budou taky vypadat super.
Bohužel tentokrát vás s koupí šatů moc nepotěším, jelikož jsem je sehnala na mém oblíbeném Vinted a značka je neznámá.
Co se u mě v poslední době týče doplńků, je také slabota. K narozeninám jsem dostala od Lukáše nádherný jemný náramek s korálkem lásky od Pandory a na druhé ruce stále nosím klasický náramek plný korálků taktéž Pandora. Já jsem spíš příznivec levné bižuterie a raději každý den nosím něco jiného za par korun, ale když dostanu takové dárky, tak je beru trošku jako talismany, nebo štěstí a nerada je sundavám. Kombinovat Pandora náramky s levnou bižuterií, nevypadá moc hezky. Takže bud´ jedno nebo druhé. =)
Každopádně náušnice a náhrdelníky/chokery střídám stále, ale když se rozhodnu pro velké náušnice, tak nerada ještě zdobím něčím krk nebo dekolt a naopak.









Brýle - PRIMARK - 3Eura.
Náušnice - PRIMARK - 2Eura.
Šaty - Vinted - 249,-kč- Link na uživatelku HERE.
Kabelka - Vinted - 199,-kč. ( Už ji mám dost dlouho, takže Link na uživatelku už bohužel nemám.)
Popatky - PRIMARK - 7 Eur ve slevě.


Jak se vám líbí jednobarevné outfity, taky jste si někdy vyrazili jen a pouze v jedné barvě ?

Přeji krásný víkend. =)


Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY