Classic Calvin Klein shirt and winter look

by - 6:58:00


 Krásný sváteční pátek, pro většinu bez práce a hlavně bez školy !!!! Já dnes frčím do Německa omrknout PRIMARK a udělat si hezký den volna s kamarády. Jinak v tomto zkráceném týdnu jsem se skoro nezastavila a podobně v rychlosti vznikl i dnešní outfit, který jsme fotily s kamarádkou v 5ti minutách, než nám přijela tramvaj, kterou už jsme musely rychle odjet. Někdy je 3 příspěvky týdně na blogu opravdu těžké dodržovat a lehce mě to stresuje. Taky zkrátka vždy není čas vyfotit outfit na dobrém místě s trpělivým fotografem.... Ale už jste si zvykli a já taky. Občas jsou příspěvky delší, kvalitnější a plné fotek a někdy jsou jen pro malou inspiraci a pro předání pozitivní nálady, kterou se snažím vyzařovat. =) Dneska jsem vám chtěla taky udělat radost, to chci samozřejmě vždycky, ale nejsem všemocná žeo.. =D Na konci dnešního článku najdete slevový kód na nákup u Fashionbrands_cz_sk.









Shearling jacket - Stradivarius - 1999,-kč - Nyní v prodeji - Link HERE.
Calvin Klein shirt - Instagramový eshop - Fashionbrands_cz_sk - info o ceně na instagramu.
Džíny - ZARA - 899,-kč.
Pásek - PRIMARK - 4 Eura.
Boty - Stradivarius - 1199,-kč - Nyní v prodeji - Link HERE.

Pokud u Fashionbrands_cz_sk zadáte při nákupu kód BARUXX5 získáte 5% slevu na nákup..Není to hodně, ale kdo vám to dá ?? =D Tak příjemné nakupování. =)

Užijte si dlouhý víkend. =)

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY