Nude shades with pearl jeans

by - 8:13:00

Je tady další rychlo outfit a tentokrát ve světlých nude odstínech v kombinaci s perličkovými džínami. Romantický ležérní styl, který jsem opět doladila mým oblíbeným kloboučkem z Top Shopu, který mám už asi sto let a stejně je pořád v kurzu. Nude barvu miluju a nejvíc klasické trenchcoaty v těchto camel odstínech, kterých mám hned několik. Tento týden pořádně přituhuje a v tomhle outfitu jsem lehce mrzla, protože kabát není absolutně vyteplený. Moje heslo však zní : Frajeřina nezebe. =D Outfit jsem fotila na střeše parkoviště na Chodově a byla to hrozná rychlovka, ale pár fotek vyšlo celkem fajn a tak se s vámi i o tento outfit ráda podělím. =)










 Klobouk - Top Shop - 1200,-kč po slevě.
Náušnice s perličkami - Iam - 50,-kč nyní ve slevách !

Trenchcoat - PRIMARK - 18 Eur.
Halenka se zvoncovými rukávy - PRIMARK - 13 Eur.
Džíny s perličkami - Stradivarius - 799,-kč. Link HERE.
Kabelka - Vietnamci Národní třída vedle Destroye - 299,-kč.
Boty -  PRIMARK - 17 Eur.


Další inspirace by Baruxx vyčerpána a já vám přeji krásný den !


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY