Week in pictures vol. 60

by - 8:41:00



Opět přeji krásné pondělí, udělejte si chvilku pauzu od školy či práce a oddychněte si u mého dnešního Week in pictures. Dnes už je to 60tý v řadě !!! 




 Minulý týden začal hned báječně snídaní v novostaré kavárně Café B Braun. Moc děkuji za pozvání a super start do nového týdne. Tato kavárna ještě chystá velké věci a tak vás o tom budu průběžně informovat a určitě si sem skočte doplnit baterky na snídani, dezert nebo jen kávu. =)



 Ve Waf Waf se slavil Halloween a já si dala překvapivě něco slaného !!! Tady je dobrota opravdu všechno !
Nákupy dekorace za pár kaček v Pepcu, já to tak miluju !!! Už se těším, až si jednou vyladím svoje bydlení, postupně se na to chystám a dělám si předběžné zasoby.. =D

Nevypadá to zrovna ukázkově, ale byly to výborné lívance k snídani v Home Kitchen před pracovní schůzkou. =)


 Pracovně na Prague Bar Show 2017, kde jsme si to s mamkou zase moc užily !!! Ale tento týden už bych si měla dát od toho alkoholu pauzu. Jenže když musíte obcházet pracovně samé alkoholické akce, nejde těm koktejlům a různým novinkám odolávat.


 Opět naprostá nádhera ve Studiu Floren, není třeba komentář...

 Každý týden se setkávám s nespolehlivostí lidí a tak když se mi na poslední chvíli zrušila pracovní schůzka, udělala jsem si office v Cacau s mým oblíbeným cappuccinem z Nemléka.






 Už dlouho jsme si s kamarádkou slibovaly, že musíme zajít vyzkoušet Cloud 9 Sky Bar v posledním patře hotelu Hilton. Je to tady naprosto nádherný a starají se tady o vás jako o princeznu. O drincích ani nemusím mluvit, naprostá bomba !! Každopádně pokud nejste hodně za vodou, tak dva drinky a pak honem pryč, jinak byste tady nechali celou výplatu. Ale jednou za čas na takové místo zajít, přimhouřit oči připlacení a zkrátka si užít večer. Žijeme jen jednou ne ??! =D

Moje první návštěva cukrárny Myšák. Pracovní schůzka spojena se snídaní... Bohužel jsme byly obě zklamané. Snídani za 300,- si představuji zkrátka úplně jinak a hlavně s čerstvým pečivem !! Jestliže se tady někdy ještě ukážu tak maximálně na zákusek a kávu. Snídaně mě po srovnávajících se zkušenostech dost zklamala....=/





 Konečně jsme byli fotit s My fashion connection a s kamarádem outfity u známého Troja Bridge. Je to most na focení jak dělaný, ale bohužel jsm nestihli udělat ani fotky a už nás vyhazovala Policie, takže jsme mohli fotit jen na okraji, kde to není tolik zajímavé, ale i tak to bylo moc fajn. Zásobu fotek očekávejte v nadcházejících outfitových postech.

V sobotu jsem se vrhla na zimní nákupy a vážne skvěle nakoupila. Tentokrát jsem nevychytávala slevy, ale užila jsem si nákupy v nových kolekcích, tentokrát jsem netroškařila. =D Takže opět brzy očekávejte zimní haul, už se nemůžu dočkat, až vám vše ukážu. jako malou ukázku zatím postuji nové boty ze Stradivariusu.

Přeji vám další super týden ! Udělejte si v tom podzimním ošklivém počasí taky radost nějakým novým kouskem z nové kolekce a nebo si oslad´te život v nějaké hezké kavárně, formu do plavek začneme honit až po Vánocích ! =D

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY