Week in pictures vol. 61

by - 8:07:00

S dalším pondělím přichází nový Week in pictures. Minulý týden jsem měla poměrně nabitý a mám za sebou spoustu pracovních schůzek. Každopádně když řeknu v poslední době, že mám nabitý program, tak většinou příjemně ve srovnání s pracovně nabitým programem před půl rokem. Konečně jsem se svou prací nad míru spokojená, dělám co mě baví a v žádném připadě to není stereotyp. Každý den většinou pracuji vždy na jiném místě a den si plánuji ze 70% podle sebe. Odpoledne se většinou dorazím na lekcích s dětmi, které ze mě vysajou zbývající energii a šupajdím domů nebo někam na dobrou véču. Já a jídlo je příběh sám pro sebe a už tak 2 měsíce si říkám, že si dám dietu a nějak mi to stále nevychází. Dobré je, že plavková sezóna je ještě daleko.. =D
Co mi v posledních dnech práci stěžuje je tma, která je už sakra brzo a nestíhám nafotit vše, co bych si představovala. Taky si nějak z minulého týdne nedokážu vybavit jediný den, kdy by nepršelo...Možná by už klidně mohlo začít sněžit, protože je to příjemnější a  hezčí než déšt' a rozhodně skvělé na focení, když je všude bílo... =)



Minulý pondělí jsem nastartovala úplně stejně jako dnes. Na recepci už dávno nepracuji, ale slíbila jsem, že občas příjdu na výpomoc, když nebude personál a tak jsem byla minulé pondělí na pár a hodin a bohužel jsem i dnes, ale pak doufám zase dlouho ne. Jak jsem si zvykla na nový režim, opravdu se obdivuji, že jsem zvládla rok sedět každý den an stejném místě a zvedat půl dne telefony, ted' už bych se k tomu vracet nechtěla. Každopádně to ale zase byla skvěla příležitost k tomu se stavit v mém milovaném Epiq Café na polévku a cappuccino a dnes si to moc ráda zopáknu.

Večer po lekcích mě ještě čekala pracovní schůzka v Palladiu, která mě také úplně stejně čeká i dnes, takže domů se dostanu celkem pozdě a vidím to hned na postel. Úterý už bude zase o něco příjemnější. =)





 Příjemné ráno mě čekalo v úterý, kdy jsem měla pracovněkamarádskou schůzku s kámoškou. Když řešíte pracovní věci s kamarádkou, to je pohodička a ještě na tak super místě s tak super snídaní v Cafefin. Co bylo na celém ránu ještě víc super, že jsem našla flek na parkování přímo před Cafefinem a to vás sakra potěší, pokud máte zkušenosti s ježděním a parkováním po Praze a ještě k tomu v ranních hodinách...


 Jelikož na Jiřáku je sakra hodně výborných podniků a člověk neví kam dřív a když už tam je, tak by zašel nejradši na všechna ta místa.... Skočily jsme si ještě pro Vegan donuty do Donut Shopu. ( Pak jsem měla až večeři... =D )
 Celé jaro a léto jsem nosila na nehtech pouze bílou a nebo odstíny světle růžové a nechtělo se mi do ničeho jiného.... Tentokrát jsem šla do úplného opaku a nasadila černý shellac a k tomu počasí se to vlastně hodí.. =D Opět Nail Lounge na Zličíně, kde jsem strašně moc spokojéná. Nail Lounge najdete i na Chodově nebo Černém Mostě.


 Každý den pracovní schůzka, každý den Cappuccino a v tom počasí by jich člověk vypil nespočet !!


 Byla jsem i na doplnění řas u mojí skvělé řasařky Báry, která opět odvedla super práci. Řasy mám cca něco přes měsíc a každý mi je moc chválí a já si na ně už dost zvykla a trošku se obávám, že bez nich nebudu chtít žít.. =D

 V Dance Academy Prague jsem si byla hodit zadkem ještě v pátek večer, tentokrát místo párty.. =) bylo to skvělý !

 V sobotu jsem si za odměnu udělala královskou snídani a taky mě k tomu dokopala stará fotka na instagramu... Uvědomila jsem si, že jsem si už dlouho neudělala takhle krásnou snídani, takže už bylo na čase. =) Rozmazlujte se taky, je to super !

 Taky jsem v sobotu podplatila mladšího bráchu, jinak bych vám haul nikdy nenafotila. Takže jsme nafotili nové hadříky a ve středu bude zajímavý haul na téma, co všechno jsem si koupila během dvou hodin nákupů v obchod'áku, přiznala jsem si, že jsem vážně trošičku magor... =D Ale radost s nových kousků je veliká !


 No a kdo neměl v sobotu Svatomartinskou husu ? Takže opět přecpanej pupek... Baru Baru...


No a včera jsem měla s kámoškou příjemné randíčko ve Wine Food Marketu, ale aby se neřeklo, pak jsem jela rovnou směr fitko !!! =D


Jak jinak, než vám popřát klasicky opět co nejhezčí pracovní týden ! 

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY