Born to sparkle - NEW YEARS Tally Weijl OUTFIT !

by - 9:57:00

To nám to zase tak rychle uteklo a je tu konec roku ! přes Vánoce jsem sice články vynechala, ale silvestrovský outfit si nesmím nechat ujít ! Celý silvestrovský outfit jsem si vybrala v Tally Weijl !!
myslím, že na silvestra by si tam vybral opravdu každý, třpytivých a výrazných věcí tam bylo opravdu nespočet a bylo dost těžké vybrat to nejlepší. Celý nákup mi trval asi 2 hodiny, než jsem se finálně rozhodla. Samozřejmě jsem šla do Tally Weijl s tím, že outfit musí obsahovat mou oblíbenou růžovou  barvu. Od začátku jsem byla rozhodnutá pro tričko s nápisem BORN TO SPARKLE, které mě doslova vystihuje a na silvestra se rozhodně hodí ! Po chvíli jsem narazila i na bomba džínovou černou bundu s perličkami, která byla taky jasný MUST HAVE !
Kalhoty mi padly naprosto perfektně, mají vysoký pas, jsou z pružného a matného materiálu a každý mi v nich chválí zadek.. Co chceš víc =D ??! Kalhoty jsou pro mě vždy největší problém, takže s těmito jsem víc než spokojená !!!
Celkový look jsem doladila klasickými semišovými lodičkami, roztomilou chlupatou kabelkou, perličkovým páskem a černými mohutnými náušnicemi.
Myslím si, že při pohledu na fotky budete lehce mrznout, já upřímně po pár minutách necítila nohy, ale v reálu budu tančit někde ve vyhřáte horké discotéce s dvojkou pod kůží =D, takže problém ze zimou mít určitě nebudu... No a na silvestrovský přípitek venku se převléknu do mých teplých stříbrných sněhulí, které mi samozřejmě budou ve finále také ladit ! =)















 Takhle přesně se budu tvářit 1.1. s kocovinou.. =D






 Pásek - 249-kč
Kabelka - 549,-kč
Semišové lodičky - 549,-kč

 Náušnice - 199,-kč

 Tričko - 399,-kč


Džínová černá bunda s perličkami - 999,-kč
Kalhoty - 799,-kč



Děkuji moc Tally Weijl za skvělý silvestrovský outfit ! Perfektně mě vystihuje  cítím se v něm suprově ! Každopádně jednotlivé kousky využiji nejen na oslavu konce roku. =)


Všem svým pravidelným čtenářům a followers bych chtěla moc poděkovat, za tento rok jsem se v blogování zase posunula o kousek dál a je to hlavně díky vám, protože mi dáváte pocit, že to nedělám pro nic za nic.
 Za tento rok jsem si také vyzkoušela první spolupráce a nabrala spoustu nových zkušeností, za které jsem moc vděčná ! Doufám, že se v novém roce co nejdříve promění i vzhled blogu a zase pro vás vše vylepším a zdokonalým, aby vás přibývalo a bavilo vás to společně se mnou. 
Nemám ráda srdceryvné proslovy, takže zkrátka všem víc než DĚKUJI ! =)

Užijte si oslavy konce roku a ve zdraví to přežijte a do toho nového roku vkročte pravou nohou vpřed a hlavně ZDRAVÍ, to je na prvním místě !!!


Vaše...





You May Also Like

1 komentářů

  1. *proslovy :D
    Jinak ty lodičky jsou moc krásný, do sněhu ale asi ne moc praktický :D a netlačí? Nikdy jsem neměla důvěru k botám z shopu s oblečením, ale vypadaj fakt moc krásně :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY