New Year haul - Big Sales !!!

by - 8:12:00


Po dlouhé době post na blogu v páááték ! A to mám ráda, protože všichni v pátek září a těší se na víkend. Tak třeba vám ten pátek poslední hodiny v práci nebo ve škole zpříjemním a zkrátím dnešním haulem... =) 
No ale abyste náhodou hned pak neběželi na shopping ??! =D
Každopádně dnešní haul není tak obsáhlý jako ty předešlé, protože jsem se nakupování snažila vážně vyhýbat, ale pokud jste Baruxx, nikdy tuhle úlohu nejste schopni splnit na 100%... Vždyt už mě moji pravidelní čtenáři a followers v tomhle musí znát...! Prostě to neumim a život bez nakupovaní jakoby nebyl !
Každopádně největší a nejdražší radostí po novém roce byl nový Iphone 8+,takže většina financí šla do něj. Ale jsem z něj neskutečně nadšená a k mé práci byl víc jak potřebný !Nebojte, dál to okecávat nebudu.... Ale dřív nebo později bych ho stejně musela kupovat, protože den po jeho pořízení mi přestala moje stará, dobrá a věrná 6ka z ničeho nic fungovat.. Asi osud !!!
Co se týče dnešního oblečení, sáhla jsem jen po tutovkách, které bych za tu nízkou cenu doma obrečela ! No a protože na nikoho nebudu přenášet moji negativní energii, tak jsem tomu předešla tím, že jsem si ty věci prostě koupila !
Určitě spoustu kousků už znáte z posledních insta příspěvků, ale já jsem udělala klasické haulové fotky jednotlivých kousků znovu. Ráda hauly fotím uspořádaně doma všechny fotky mám v podobném stylu a přece nebudu znovu repostovat staré a už vámi známe fotky... Nudááá !


Každopádně nafoceno mým otráveným bráchou, kterého jsem musela ve středu ráno vytáhnout z postele a zaplatit mu ( 200,-kč =D ) , abych fotky do haulu tento týden vůbec měla ! 









 Jasná tutovka tento trendy růžový a vyjímečně teplý kabát ze Sinsay pouze za 399,-kč !!! To by tam nechal jen blázen !!!!




 Khaki oversize párka s nádhernými nášivky z h&m. Z 1499,-kč na 350,-kč !!!! Boží slevička a nepřehlédnutelný kousek jak dělaný pro Baruxx !!! =D




Tak ale tenhle bombřík ??! Netřeba slov, je vám jasné, že musel okupovat mou praskající skříń !!!
Bershka - 549,-kč ve slevě !



 Perličkové saténové tílko, už jsem měla v merku déle, ale chtěla jsem si počkat na slevu. Kdo si počká, ten se dočká !! Stradivarius - 299,-kč.


 No a taky jsem zjistila, že mi ve Stradivariusu skvěle sedí džíny ! Za 299,-kč mi dokonce sedí lépe než kdy dříve !! =D


Krásky za 299,-kč taktéž ze Stradivariusu... Jo a stálo mi to za to, i za ty puchýře ! =D




Nové rtěnky od Nyxu s novým aplikátorem. S odstínu jsem víc jak nadšená - PPL07! 239,-kč.
A díky této rtěnce a mé fotce s ní jsem dosáhla 4000 followers na instagramu. Děkuji za sdílený Nyx ČR ! =) =D A děkuji i vám !


Když zahlídnu takovou placatku, mam dojem, že ji vyrobili přímo pro mě ! 130,-kč Sinsay

No tak pro všechny tyto kusky jsem i přes odmítání měla dost velkou slabost a už si je z vesela užívám. =)
Doufám, že byl dnešní haul nějakým přínosem a přeji hodně štěstí při nakupování v posledních slevách ! 

Krásný víkend přeji !


Vaše....





You May Also Like

1 komentářů

  1. Všechno je naprosto nádherné <3 Hlavně ten bomber a perličky :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY