Week in pictures vol. 4

by - 13:11:00

Ahooj. vítam vás opět u dalšího Week in pictures. V tomto týdnu už se nám lehce ochladilo a já začínám mít lehké podzimní deprese, myslím, že ale nejsem jediná, kdo má stejný problém.  Ale nákupy, horká vana, dobré kafe a přítel mi vždy zlepší náladu. Taky mám tolik práce, že mi vždy pracovní týden uteče jako voda. V tomto týdnu byl navíc ve středu svátek, který byl v polovině týdne naprosto ideální, vyhovovalo by mi to takhle každý týden. =D
Tím, že je ted´ brzy tma a já opravdu pracuji od rána do večera, tak nestíhám fotit outfity, nejspíš budu muset lehce omezit postování outfitů, snažila jsem se jich přidat tak 5 skoro každý týden, bohužel na to ted´nemám čas. Slibuji ale, že minimálně 3 každý týden nahraju. =) Místo toho budu přemýšlet i nad jinými články, které by vás mohli zajímat. Pracuji na všem ohledně blogu, aby byly postupně kvalitnější fotky, zajímavější obsah atd...Moc mě to baví a vás se na blogu objeví kolem 300 denně a to mi dělá velkou radost. Také přemýšlím nad workshopem módního blogování, abych se dozvěděla nějaké další podstatné věci koem blogování. =) Co si o tom myslíte ?



 Minulý týden jsem pondělní ráno startovala výbornýma frechcroissantama od bráchy.
Brácha doma často děla klasické extra kalorické, ale extra výborné frechtoasty, tentokrát jsme tomu nasadili korunu, nejdřív jsme croissanty rozřízli a namazali nutellou, pak opekli na pánvičce jako frechtoasty a nakonec pocukrovali. Musím říct, že je to extrémní prasárna, ale v tomhle počasí se cheatovat prostě musí a když je to ráno, tak to zas tak škodlivé není. =D A energii máte na tři dny dopředu. =D
Samozřejmě na první fotce opět moje každodenní oblíbené latté z Iconiq cafe, Bez toho bych přes pracovní týden nepřežila.

 
 


V úterý bylo ještě hezké počasí a já měla chvilku volného času kolem oběda. Vyrazila jsem tedy s kamrádkou na oběd do oblíbené Barabizny na Zbraslav . Měly jsme výborné domácí limonády. Dvě porce, které vidíte na fotce, je ve skutečnosti jedna. Už mám zkušenost, že tam jednu porci nesním, tak jsme si daly jednu napůl a bohatě nám to stačilo. =) Bylo to jako vždy naprosto vynikající.
 

Ve středu byl svátek, tak jsem se konečně prospala a ráno dělala zdravou snídani. Postovala jsem ji na můj Instagram i na FB funpage a vy jste žádali o recept, tak tady je :

Lívanečky z cottage a ovesných vloček
100 ml ovesných vloček
100 g sýru Cottage
40 ml mléka
20 ml vody
1 lžička prášku do pečiva
+ cokoliv na závěr, na ozdobení a dochucení, já použila bílý jogurt, med, skořici a borůvky.
Postup :
Rozmixujte ovesné vločky na prášek.
Přidejte Cottage a stále mixujeme, poté přilijeme mléko a ostatní ingredience. Ještě chvíli mixujte.
Těsto nechte chvíli odležet a poté můžete dělat na pánvičce lívanečky.  =) Dobrou chut´.
 
Ve čtvrtek obvykle nestíhám vůbec nic, mám pár minut na přejíždění z lekce na lekci a jím za chodu. V JOJO Gymu , kde mám ten den dvě lekce mají naštěstí úžasnou kavárnu. Dala jsem si teda jogurtový malinový smoothie s chia semínky a pila jsem ho postupně při lekci. Byl výbornej !
 

V pátek odpoledne jsem měla konečně volno, tak jsem si udělala s kamarády výlet na Branickou vyhlídku a zašli jsme na pozdní oběd.
Tento outfit nebude v outfit postech, tak vám ho alespoň popíšu tady.
Tílko s číslem - PIMKIE - 199,-kč ve slevě.
Černá skort - C&A - 199,-kč ve slevě.
Černý křivák, který znáte s ostatních outfit postů - second hand (h&m) - 80,-kč.
Lace up podpatky - Vinted - už mám dlouho - kolem 500,-kč.
Černý choker - je to ten klasický provázkový, jaký na mě znáte,a le uvázala jsem ho tentokrát obráceně -  1,48 $ Odkaz zde .


Na obědě jsme byli na running sushi v Sumo sushi Novodvorská . Chodím tam na sushi nejčastěji a musím jen a jen doporučit ! =)
 
 

Od běžeckých závodů Během Třebotovem o kterých jsem na blogu už psala, jsem nebyla běhat. Normálně chodím pravidelně běhat několikrát týdně. Poslední dobou ale nemám vůbec čas, ale naštěstí mám takového pohybu na lekcích, které vedu, že mě to ani tolik netrápí. Na běhání bych ani neměla energii. Tentokrát jsem 5 km o víkendu zvládla a hned semze sebe měla lepší pocit.



V neděli jsme s přítelem plánovali procházku Prahou, ale bohužel pršelo, takže to nemělo cenu. Nechtěla jsem ale sedět doma, tak jsem si šla s kamarádkou zlepšit náladu nákupy do centra.
Povedlo se mi nakoupit ještě něco ve slevách, tak se můžete těšit na nové outfit posty.
Outfit, který mam na této fotce taky čekejte v tomto týdnu.

Přeju všem hezký start do nového týdne.=)

Vaše...
 
 


You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY