Waf Waf - pancakes and waffles

by - 12:19:00

Něco nového s úplně novým konceptem v Praze ? Ano a tím je bistro Waf Waf !

Pro mě jako pro milovníka všeho sladkého je tohle slast !





Vždy jsem snila o tom, že si v Praze jednou otevřu svou vlastní Donuterii, protože tady nic takového jako třeba Dunkin Donuts  nebylo. Než jsem se nadála, tak minulý rok vznikl Donuter Donuts a hned po něm několik dalších donuterií.....No a bylo po nápadu, ale bůh ví, kdy bych na něco takového vůbec měla nějaký kapitál, to se prostě dalo čekat....

Můj další nápad byl, udělat si bistro na palačinky, wafle, shaky a další různé sladké dobroty, ale přesně to takhle přebombit s ingrediencemi a udělat z toho "Ameriku" , když už, tak už. No a co jsem si mohla myslet, právě se takové bistro otevřelo.
Samozřejmě, že jsem byla v první chvíli naštvaná, protože jsem takový nápad chtěla zrealizovat v budoucnu já, ale měla jsem i radost, že už něco takového konečně u nás existuje.
No je jasné, že jsem musela být na otevíračce a až tam jsem se i rozhodla, že vám o tom napíšu celý článek a nalákám vás tam na jejich dobroty. Uvedu vás do toho, jak to u nich chodí atd...

Na slavnostní otevření Waf Waf přišlo opravdu dost lidí a já ani neplánovala v první chvíli vše fotit na článek, takže fotky nejsou úplně ideální. Přes davy lidí šlo fotit hůře, ale uvidíte sami. =)
Bistro je tak krásné a servírují samé skvosty, že fotky jsou sami o sobě super i tak. 







Interiér i exteriér je vyladěný do posledního šroubku.
Vše mají se svým potiskem, barvy na jedničku ( moje oblíbené ). No nemám absolutně co vytknout, je to přesně můj styl a ty lampy jsou prostě boží !! Neudělala bych to jinak.
Co myslíte ? =)

Tohle je super ! 
Na baru si vyzvednete lístek s ingrediencemi a zaškrtnete vše, na co máte chut´.
Samozřejmě si můžete udělat i slanou kombinaci, pokud nejste na sladké.
Prostě je to čistě na vás a vy, tvoříte to, co vám přistane na talíři. =)



Palačinky jsou naservírované božsky ( instafriendly ), řekla bych, že o to vlastně i jde.
To že jsou výborné, vám musí být jasné.
Wafle vypadaly taky božsky, jen jsem je nestihla vyfotit, ale na jejich instagramu fotky waflí určitě najdete =). - Link HERE





My jsme si objednaly palačinky do ruky, kvůli otevíračce bylo v malém bistru opravdu narváno a navíc ta palačinka v papírových kornoutech vypadá báječně ( neboli, jak přemýšlí blogerka =D ).
Mají i krabičky, když si chcete objednat palačinky nebo wafle domů. Vše mají pro myšlené.

Krom palačinek a waflí, mají také různé shaky, kávu, freshe, limonády.... atd..
Musím tam zajít znovu, abych si to užila bez velkých návalů lidí. =)

Tak kdo jde příště zhřešit se mnou ? 


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY