V-neck sweater, lace details and over knee boots... my favorites

by - 18:13:00

Ahooj všem, doufám, že si užíváte dnešní volný, bez práce a bez školy... no prostě ideální den. =)
Protože je volno, nahrávám outfit post až takhle později, přes den jsem totiž měla jiné aktivity a nestihla jsem to dřív. 
Tentokrát postuji outfit z minulého víkendu. Strašně jsem pospíchala a tyhle fotky vznikly asi během 5ti minut, ale nakonec to není zas tak špatné. =)
Opět mám moje oblíbené a letošní must have - overknee kozačky, které zbožńuju a holky ......kdo je nemá, jakoby nežil =D .
Další kousek, který jsem letos chtěla mít, je tento dlouhý svetr s véčkovým výstřihem, díky kterému může vykukovat krásně detail krajky na šatech co mám pod svetrem.
Na vrch jsem jen oblékla khaki trenchcoat, který ladil s šaty, choker na krk a klasický černý klobouk. 
Po dlouhé době jsem měla outfit, který se mi líbil a i jsem se v něm příjemně a pohodlně cítila. Kolikrát mám totiž outfit, který se mi líbí, ale pohodlnost je prostě až na druhém místě a já musím pro krásu něco vydržet, jak už jsem psala v minuém postu =D odkaz here .







Choker - Ali Express - 1.48 Odkaz here
Náramek - Vinted - 90,-kč (Už mám dlouho).







Černý klobouk - C&A - 399,-kč.
Khaki trenchcoat -Atmosphere (PRIMARK) - 25 Eur.
Šedý svetr s V výstřihem - Vinted - 530,- kč. Odkaz na uživatelku here
Khaki šaty s krajkou - Stradivarius - 449,-kč Odkaz here
Over knee boots - CCC - 999,-kč.
Černá kabelka s řetězy - Vinted ( Lindex) - 299,-. (Už mám dlouho).

Krásný zbytek svátečního dne. =)

Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY